Çerkezköy Mevlana İlkokulu Müdürü Mehmet Tatlı’yı okulumuz adına ziyaret ederek samimi ve verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Eğitim süreçleri, öğrencilerimizin gelişimi ve kurumlar arası iş birliğinin önemi üzerine keyifli bir sohbet etme imkânı bulduk.

Nazik ev sahipliği ve değerli paylaşımları için kendisine teşekkür ederiz. Eğitimde güçlü iletişim ve ortak hedefler doğrultusunda kurulan bu tür buluşmaların, geleceğe daha sağlam adımlarla ilerlememize katkı sağladığına inanıyoruz.

İş birliği ve dayanışma içerisinde nice güzel çalışmalarda bir araya gelmek dileğiyle. 🤝📚

Loading

Kategori
Etiket