İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Erdal Aslan ve Şube Müdürümüz Sayın Osman Türe’yi, okulumuzun anasınıfı, ilkokul ve ortaokul kademelerinden öğrencilerimizle birlikte Kurban Bayramı vesilesiyle ziyaret ederek bayram tebriğinde bulunduk.
Ziyaretimiz sırasında öğrencilerimizle yakından ilgilenen, onlarla samimi sohbetler gerçekleştiren Sayın Müdürlerimize nazik ev sahiplikleri ve gösterdikleri ilgi için teşekkür ederiz.
Bayramların sevgi, saygı ve birlik duygularını güçlendiren özel günler olduğuna inanıyor; Kurban Bayramı’nın ülkemize, milletimize ve tüm eğitim camiamıza sağlık, huzur ve bereket getirmesini temenni ediyoruz.
![]()
